.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشبیه اوباما و موسوی به بختیار در سایت انصارنیوز
تشبیه اوباما و موسوی به بختیار در سایت انصارنیوز

یک پایگاه خبری در تحلیل پیرامون مهندس موسوی وی را با شاپوربختیار مقایسه کرد!

به گزارش «شفاف» انصارنیوز که خود را حامی دولت می داند با اشاره به حضور دوماهه موسوی در رقابت های انتخاباتی به عدم توفیق او در موج سازی اشاره کرده و می نویسد: بیش از دو ماه از ورود میرحسین موسوی به عرصه انتخابات می‌گذرد؛ اما گشایشی در جبهه او و حامیانش به چشم نمی‌خورد و این وضعیت در صورت تداوم، او را در موقعیت بدتری قرار خواهد داد.

یادداشت نویس این سایت در ادامه به سرنوشت کروبی اشاره کرده و می افزاید: کروبی هم که 4سال است کار تشکیلاتی می‌کند، معلوم نیست چه نتیجه‌ای عایدش شود، تا چه رسد به موسوی! هر چند احتمالا کروبی را هم در روزهای آینده وادار به انصراف خواهند کرد.

بنابراین گزارش این یادداشت که تحت عنوان "موسوی" آبشاری که دفاع شد منتشر شده در ادامه با ادعای اینکه موسوی شناسنامه و هویت مشخص سیاسی ندارد آورده است: موقعیت امروز موسوی مانند موقعیت صهیونیست‌ها در دهه دوم جنگ غزه می‌باشد. تازه هنوز رقابت‌های ستادی و میدانی که در آن «نفر» و «انگیزه» نقش مؤثری دارد، آغاز نشده است. در دوره پیشین انتخابات ریاست جمهوری برخی ستادهای انتخاباتی در واپسین روزها و ساعات تبلیغات فروپاشیدند. صهیونیست‌ آن روز آنقدر عاقل بودند که وارد جنگ تن به تن نیروهای مقاومت نشوند؛ البته تحرکات اخیر صهیونیست‌ها مانند حمله به ساکنان عرب سرزمین‌های اشغالی و درج برخی تصاویر روی پیراهن‌ها نشان می‌دهد آنان برای شیوه جدیدی از نبرد آماده می‌شوند.

این یادداشت گفتمان موسوی را آش شله قلمکاری می داند که همه چیز در آن پیدا می‌شود و می افزاید: به هر حال کسانی بخواهند با رویکردی عمل‌گرایانه(پراگماتیستی) و نه تکلیف‌مدارانه برگ حمایت از موسوی را در شرط‌بندی انتخابات برای خود بخرند، قطعا مقبولیت او را خواهند سنجید؛ چرا که او بر خلاف احمدی‌نژاد و خاتمی، هویت و شناسنامه سیاسی ندارد.

انصارنیوز در ادامه به مقایسه اوباما و موسوی با بختیار می پردازد و می نویسد: «باراک حسین» و «میرحسین»، که اولین مصاحبه دومی در شب تحلیف اولی منتشر شد، «شاپور بختیار»هایی هستند که باید با تظاهری فریبنده و سخنانی زیبا(زخرف القول)، حیات درخطر حامیان‌شان را تضمین نمایند؛ «فالقوا حِبالُهم و عِصيُّهُم و قالوا بعزه فرعون انا لنحن الغالبون»؛ «ان المنافقين يخادعون الله و هو خادعهم».

انصارنیوز در ادامه می نویسد:همه آنهایی که اوباما را بر هیلاری و چه کسانی که موسوی را بر خاتمی ترجیح دادند، درک درستی از حقایق صحنه امروز سیاست و رفتار ملت‌ها ندارند. «انما صنعوا کید ساحر و لایفلح الساحر حیث اتی». چالش‌های آمریکا و انتخابات ایران توان‌فرساتر از آن است که اوباما و موسوی به راحتی بر آن فائق آیند؛ «اي تهي دست رفته در بازار / ترسمت پُر نياوري دستار»

این سایت حامی دولت در پایان می نویسد: چه تضمینی وجود دارد که موسوی به سرنوشت لاریجانی در انتخابات پیشین دچار نشود؟ کسی که سفر اخیر او به عراق و دیدار با علما، کاربست یک تاکتیک تکراری پس از انتقاد دیگران بود. پیشنهاد می‌شود از میان آقایان لاریجانی و توکلی، دست کم یکی از آنان نامزد انتخابات پیش روی شده و خود را در معرض قضاوت مردم قرار دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.